BF -3 dagar ingen bebis i sikte...

Mina fötter är supersvullna och det lägger sig inte ens på natten. Jag har känt mig off de senaste dagarna och inbillar mig saker som att bebisen inte rör sig som han ska osv. Så igår ringde jag förlossningen och bad att få komma in för att se att han mår bra där inne. Det fick jag. Jag tänkte då även passa på att fråga om mina fötter som jag dessutom tappat känseln i.

Han mår bra. Jag har antagligen havandeskapsförgiftning med ett tryck på 150/90.  Jag har haft helt normalt tryck under hela graviditeten annars om inte lågt.
Jag är öppen 3 cm och huvudet ligger så långt ner i bäckenet så att det inte ens går att mäta på ultraljud. 

Läkaren gjorde en hinnsvepning för att få igång förlossningen... men än så länge har det inte hänt ett smack. 

Jag ska hålla koll på om jag blir sämre eller får fler symtom under helgen. Måndag morgon ska jag ta ett nytt tryck och lämna urinprov och på tisdag har jag ny tid på förlossningen. Om trycket är detsamma antar jag att jag blir igångsatt.

Jag längtar såååå sjukt mycket efter att få se honom men allt börjar kännas som en konstig dröm.

Jag hoppas innerligt att nästa inlägg kommer att bli om att han kommit ut och mår bra💕💕
Pånolligen
2018-07-13 @ 23:53:20

Så nära nu! Önskar er stort lycka till för sista gången ❤

Sofie
2018-07-15 @ 07:18:09

Stort lycka till! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0