Helt slut

Nu är vi på plats i vår lägenhet som vi ska bo i ett  år tills huset är klart. 

Vi har endast lite småprylar kvar i radhuset och utemöblerna som ska bort innan den 26 då vi har bokat flyttastäd.

Jag är så himla glad över att vara på plata utan att bebis hunnit komma.

Jag har ju haft mensvärk av och till med sammansdragningar sen jag var inne på förlossningen förra onsdagen. I torsdags hade jag en bokad tid på förlossningen då de skulle mäta tappen igen. Min förhoppning var ju att den skulle vara ca 2cm fortfarande, men det var den såklart inte.
Tappen var nere på 1.4 och lite öppen. Så jag har verkligen varit livrädd för att förlossning skulle starta mitt i flytt. Men we made it👏!

Nu ska vaggan och skötbordet upp sen är jag redo. Jag vill helst att han såklart stannar lite till då sugreflexen och förmågan att hålla värmen inte är helt klara i vecka 36, 35+5 idag så varje dag är ett plus.

Jag är livrädd inför förlossning men har bestämt mig för att försöka lita på min kropp och personalen. Min största fasa är såklart att något går fel eller att han inte är frisk. Men försöker att inte tänka på det nu innan.

Hoppas att allt är bra med er❤
Vår väg till ett barn
2018-06-17 @ 17:47:43
URL: http://varvagtillettbarn.blogg.se

Vad skönt att ni hann flytta färdigt innan bebis! :) Hoppas verkligen att han stannar en stund till. <3

Svar: Men nu får han gärna komma ut😉💕
Em

Pånolligen
2018-06-27 @ 07:54:58

Gött att flytten är klar nu och att ni kan inreda bäbisens rum :) Hur är det med dig? Lika trött fortfarande och sammandragningar? Så nyfiken på vad som händer!! Kramar!!!

Svar: ja du.. same same fortfarande🙄💕
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0