Sjukskrivning 50%

Long time no write😊

Jag har inte kunnat komma in på blogge  på superlänge, nu fick jag ladda ner appen och på så sätt lyckades jag komma in.

Nu är vi mitt uppe i hela försäljningsprocessen. Vår bostad är fotad och den läggs ut idag, visning är nästa söndag och måndag.

Jag är från och med nu sjukskriven på 50 %. Jag har ju klagat litr på mitt revben och har nu fått  diagnos hydronefros. Det innebär att jag helst inte ska sitta så mycket och blir det värre så sätter vi in en kateter till njuren. Det känns faktiskt som om det ät det jag vill nu så jag slipper värken och kan börja fungera igen😊
Jag får ont när jag sitter och alltid framåt eftermidagarna och kvällarna. 

Förutom det och höfterna och all stress med nytt jobb och försäljning samt flytt mår vi bra❤

Hoppas att ni gör det med❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0