Ruvardag 7 ostimulerat FET

Den vanliga mensvärken är här... Och jag fusktestastade igår... Negativt så klart! Känner mig till skillnad från igår väldigt ickegravid. Ni vet den där känslan när man bara vet. 
 
Skräcken vid varje toabesök har börjat. Hatar att ruva! Men vet faktiskt inte om jag hatar att inte ruva mer... Nu gör jag iaf något och en liten chans finns men när man inte ruvar är det ju hopplöst!
 
Behöver nog inte testa mer, utan har på känn att mensen kommer inom väldigt kort. Bloggen Pånolligen tipsade om en sida som beskriver vad som sker efter transfer. Där stod det iof att det är på ruvardag 6 som kroppen först ens börjar producera HCG och att det därför är för tidigt för att testa. 9 verkar vara en bra testdag. Så har mensen mot förmodan inte dykt upp innan torsdag morgon ska jag kanske göra ett test då.
 
Nu ska jag snart sätta på leendet smila upp och gå till jobbet, hålla i utbildning under två timmar både idag och imorgon! Känns stabilt om mensen kommer...
 
Alla ruvare/exruvare av femdagars ni får gärna dela med er av era erfarenheter😊
 
Ha en härlig dag😊
Pånolligen
2016-06-28 @ 15:17:30

Härligt att bli nämnd här ;) Hoppas att mensen inte kommer!!!!!

Svar: Hoppas att det var ok😉😘😘
Em

Sofie
2016-06-29 @ 07:08:43
URL: http://www.nouw.com/ivfresamotettsyskon

Jag var tvärsäker på att jag inte var gravid vid det senaste FET-försöket. Jag fick en brunaktig spotting på RD 7 (vilket jag ALLTID har innan mens), på RD 10 fick jag mensvärk och blev ännu mer säker på att det var kört. Men nääe, på RD 11 plussade jag ju! Så jag hoppas så innerligt att det går vägen också för er denna gång! Vet att vår klinik sa att vissa har så låga hcg-nivåer på RD 10 att de enbart kan fångas upp vid blodprov. Så att du testat negativt än så länge är ju inte alls konstigt. Nu hoppas vi att tmensen uteblir och att du får lov att göra ett nytt test om några dagar! Heja heja! <3

Svar: Tack Sofie för att du ger mig lite hopp💓 Men jag vet i mitt hjärta att det tyvärr inte gick denna gången heller. Nu vill jag typ bara att mensen ska komma igång på riktigt. Så att den avtagit tills på fredag då jag flyger till Cypern. Men innan det kommer färskt blod finns ju det där lilla hoppet☺ hoppas att du mår bra💓
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0