Intrapilid dax!

Sitter i väntrummet och väntar på att få komma in på sista intrapilid behandlingen. Jag tog med en filt och tänker att jag ser detta som en powernap😊
 
Illamåendet har slagit till. Jag var på julfest i lördags och höll mig faktiskt där till klockan ett på natten. Jag gick runt med mitt alkoholfria vin och njöt.
Igår hade jag lussebak på schemat i och med att jag inte skulle vara bakis och hade skickat ut ett mail till mitt kontor att jag skulle bjuda på adventsfika idag.
När jag vaknade igår kände jag mig mer bakis än jag gör nät jag faktiskt är bakis. Illamåendet och tröttheten klubbade ner mig hela dagen och jag fick tvinga mig att baka lite mitt på dagen.
 
Idag mår jag inte lika spyilla som jag gjorde igår, men det var också värst igår eftermiddag så vem vet det kanske kommer. I love it!
 
Jag är så tacksam för att jag får sitta här i väntrummet idag för det var ju precis det jag önskade för tre veckor sedan. Det betyder ju att allt är bra så hät långt😊❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0