HCG värdet bra!

Phew! Då kom svaret på mitt prov som jag tog i onsdags dvs 5+1. Det låg på 3206 vilket hon sa var bra. Jag har självklart googlat också och det verkar vara fullt normalt så det känns ju skönt. Nu är det bara 13 dagar kvar till vul.
 
Som jag längtar. Jag mår lite halvkvalmigt ibland och jag får ett riktigt sug i magen och blir sugen på salt. Typ som vid pms så hoppas att det är ett riktigt graviditetstecken. 
 
Idag trappade jag ner till 2 lutinus per dag. 
 
Hoppas ni andra kämpar får en härlig helg❤
Malin
2017-11-17 @ 17:41:31
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Åh vad härligt svar🙌😍

Svar: Hoppas det håller i sig😊😍
Em

Anonym
2017-11-17 @ 18:11:00

Fint att värdet lät bra! Hoppas på goda nyheter vid VUL, håller tummarna att fostret lever och mår bra!

Svar: Tack fina du! Och om du är samma anonym som brukar kommentera hoppas jag att det fortfarande går bra för dig😍
Em

I väntan
2017-11-17 @ 19:01:11

Åååå underbart att höra!!! 😀❤️

Svar: Tack, ha eller hur😍❤
Em

Malin
2017-11-20 @ 12:39:16
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

När får du börja trappa ned på resten av medicinerna?☺️ Kram!

Svar: Fragmin ska jag fortsätta med till v.13 tror jag. Och lutinus till första VUL😊
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0