Min första egna spruta!

I did it! Har kommit över ytterligare ett hinder. Jag kommer fortsatt ha ångest imorgon men nu har jag tagit den själv en gång. Känner mig ganska stolt faktiskt.
 
I helgen har jag mått ganska illa men inte idag. Vilket gör mig nervös såklart. Jag har även haft ganska mycket molvärk idag, men den har som tur är försvunnit nu.
 
10 dagar kvar till vul. Åh vad långsamt tiden går. 
 
Imorgon hälsar jag v.7 välkommen!
 
Sista dagen med kortison imorgon😊
Malin
2017-11-22 @ 09:31:47
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Åh vad duktig du är🙌 Usch ska ta första fragminsprutan ikväll :( Slutar du med kortisonet helt eller nedtrappning?:)

Svar: Spännande😊 nu är jag klar med kortisonet. Gick från 20mg-10-5mg och tog den sista igår😊 heja!
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0