Ruvardag 2 Leva som vanligt?

Då är man framme vid funderingarna igen. Hur lever man som vanligt och vad är vanligt?
 
Jag har inte alls lika ont längre men var fortsatt svullen i morse. Det är underbart väder idag så jag tänkte att det var en ypperlig dag för att fixa lite i trädgården. Räffsa, klippa gräset med handjagare och klippa ner en buske.
 
Det kändes ok när jag började och jag tog det luksom lugnt. Försökte att inte böja mig ner allt för många gånger. 
 
Nu efter vart jag heeelt kaputt så har nu sovit lite. Nu när jag vaknar tycker jag att svullnaden gått ner... vilket i mitt huvud inte är något bra tecken alls. De flesta jag följer är svullna fram till positivt gravtest.  Jag vill med fortsätta vara svullen. Snälla svullnad lämna mig inte!!!
 
Vid FET har jag fått ont på ruvardag 2 och vid ET mellan 3 och fem. Nu känner jag inget speciellt förutom att det ömmar när kag rör mig i vissa lägen. Till exempelt när jag reser mig upp från sängen.
 
Kan svullnaden gå ner fastän man lyckas? För det är liksom det vi tänkt att göra denna gång... lyckas alltså!!
 
Orolig som är tacksam för svar!
 
Ha en härlig lördag alla!
 
Psst, hade råkat blocka kommentarerna innan men detta ska nu vara åtgärdat❤
Pånolligen
2017-10-28 @ 16:36:21

Tjabba!! Oroa dig inte. Min svullnad har försvunnit och sen kommit tillbaka vid ruvardag 9-10 vid tvådagars de två gånger det gått vägen. Så ingen fara 🙂 hoppas den komma tillbaka om ett par dagar ☺ om du har ont ska du nog pausa med trädgårdsarbetet lite i några dagarna och vila istället 😙😙

Pånolligen
2017-10-28 @ 16:36:23

Tjabba!! Oroa dig inte. Min svullnad har försvunnit och sen kommit tillbaka vid ruvardag 9-10 vid tvådagars de två gånger det gått vägen. Så ingen fara 🙂 hoppas den komma tillbaka om ett par dagar ☺ om du har ont ska du nog pausa med trädgårdsarbetet lite i några dagarna och vila istället 😙😙

Svar: Phew! Härligt att höra, då kan jag slappna av lite😊 tycker dock att det har blivit liite svullet igen🤗 Ja trädgårdsarbete var kanske inte det smartaste draget. Nu blir det chill! Hoppas du har en härlig helg😙😙
Em

I väntan
2017-10-29 @ 09:14:44

Min svullnad försvann också och kom tillbaka senare nu när vi lyckades :)

Svar: Åh vad härligt att höra! Håller tummarna för att det blir samma för oss🤗😊
Em

Lilla jag och min längtan None
2017-10-30 @ 11:44:29
URL: http://lillasusse.blogg.se/

Jag funderar på exakt samma sak. Förra gången dwt tog sig för oss (slutade i missfall) blev svullnaden mycket värre. Denna gång har den nästan försvunnit. Känner bara i vissa lägen och vridningar:( samt att jag lätt blir andfådd men det är ju inte så konstigt... åhh jag hoppas för alla oss ruvare, även om jag inte tror så mycket för mig själv. Kram

Svar: Heja oss alla😊 kram
Em

Lilla jag och min längtan None
2017-10-30 @ 14:05:11
URL: http://lillasusse.blogg.se/

Tror jag fick upp på min blogg att du svarat på min kommentar här. Men kunde inte se något här :/

Svar: Märkligt😢 Skrev bara Heja oss😍 Sen spökar bloggen lite och visar svar på kommentarer fast det inte finns några🤗 heja heja😊
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0