Ruvare för 8e gången❤

Det klarade sig! Det såg superfint ut. Insättningen är var som vanligt smärtsam men gick ganska snabbt. Läkaren kollade böjen med ultraljud först och såg att den inte var normal. Så det går inte att gå in i livmodern utan att stöta emot.
 
Nu under ruvningen har jag fått en himla massa medeciner som jag ska proppa i mig samt ta injektioner... när man trodde man var klar med sprutorna. Om det blir ett plus kommer jag skriva ut vilka medeciner det är då en är riktigt märklig och jag vet att ni kommer reagera.... mm nu sa jag a utan att säga b...🤗
 
Den 11 november är min testdag så då gott folk vet vi om denna hokus pokus väg kommer fungera!
 
Nu har jag hopp igen. Nedslagen igår men ok nu när jag vet att jag fortsatt har en chans❤
Maria
2017-10-26 @ 22:23:49
URL: http://ivfknyttet.blogspot.se

Åh jag vågade nästan inte öppna din blogg nu.. vad glad jag blir för din skull. Nu jäklar håller vi tummarna för guldägget!! <3 Ta hand om dig!!

Svar: Hehe ibland har nan turen på sin sida och jag är så tacksam och glad över att jag hade det nu🤗 Kanske är det nu det vänder😍Ta hand om er ni ned❤❤
Em

I väntan
2017-10-27 @ 10:19:27

Underbart, heja heja lilla guldägg! ❤️

Svar: Tack fina du❤❤❤
Em

Pånolligen
2017-10-27 @ 15:51:52

Wohooooo 💃💃💃💃

Svar: Så många gånger vi ruvat ihop måsre ju nummer 8 bli the lucky number❤❤❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0