VUL 1 sprutdag 7

Vet inte vad jag ska säga... 2 ynka stora blåsor på 16mm... 
 
Sen fanns det  väl 5-6 st små. Antagligen höjs min dos till 350 idag för att försöka få med ett par av de små.  Men allstå tveksam om vi hinner det.
 
Nu är det att invänta besked från vul 2. Jag vill fasen inte gå igenom ett helt äggplock för två ynka blåsor.
 
Nu sitter jag på bussen påväg till landvetter för att flyga till Umeå! Jag har västa ångesten när jag ska flyga och idag är det superobehagligt i och med det märkliga mörkret på himlen...
 
Jag hoppas att jag kommer fram säkert!
Pånolligen
2017-10-17 @ 16:00:58

Vad märkligt.. men hur stora var de små då? Hoppas de hinner växa till sig ❤ och hoppas du kom fram till Umeå ordentligt. När är nästa vul? 💜

Svar: Vet inte... jsg vart så besviken så jag slutade lyssna typ... Men nu är dosen höjd till 375 så hoppas att de hinner växa till sig. Nu är jag i umeå❤❤
Em

E
2017-10-17 @ 23:00:35

Jag hade också bara två större blåsor på första VUL, hade sprutat 225 och 150. Vi höjde till 225 varje dag med risken att bli överstimulerad. Läkaren sade att äggblåsorna är som en ketchupflaska, plötsligt kan det komma för mycket. Men det gick ganska bra, de mindre blåsorna hängde med och det fanns ca 10 folliklar på sista VUL. Hade önskat lite fler, men kliniken var nöjd. Så det ska nog bli riktigt bra för er! :) Så som de säger så behöver man ju bara ETT embryo ;)

Svar: Åh nu ingav du lite hopp😍 tusen tack! Vul imorgon så är lite nervös😊 Jag har aldrig fått 10 äggblåsor så då skulle jag vart överlycklig. Men såklart lyckligast skulle jag bli över guldägget...❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0