Ruvardag 10 kväll

Nur vi liksom framme vid slutspurten! Värsta skräckfilmen, ständigt på helspänn. Så här brukar det ju vara på mina ruvningar, något slags oväntat litet desperat hopp kommer efter dippen.
 
Nu är det kväll och ingen mens i sikte. Får lite mensvärk då och då men det är mindre än för ett par dagar sedan.
 
Jag klämmer konstant på mina bröst. Ömmar dom? Det vet jag inte, eller om det bara gör ont för att jag klämmer för hårt....
 
Dock får jag illamående attacker... alltså typ som snabbkramp i magen. Typ som att magen vänder sig. Det är lite ovanligt för mig. Jag blir aldrig magsjuk och spyr väldigt sällan. Tror typ det bara har hänt efter narkos och när jag varit alldeles alldeles för full... vilket var många år sedan!
 
Det kan ju vara så att jag fått en släng av magsjuka. Min syster hade aldrig heller haft magsjuka men fick det första gången typ förra året. 
 
Förutom det så känns det precis som vanligt, så räknar med att den kommer inom kort. Senast på torsdag! Sjukt långa dagar! 60 låååånga minuter på en timma... så måånga minuter kvar och man tänker ju konstant.
 
Over and out!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0