Ruvardag 11 morgon

Negativt test nu på morgonen. På ruvardag 11 borde det visa positivt om så är fallet. 
 
Ingen mens i sikte, värken kommer och går. 
 
Nu vill jag att den ska komma igång så att jag kan ringa läkaren och skriva in oss privat och så snabbt som möjligt.
 
Är på jobbet. Rädd för att mitt hjärta kommer gå sönder!
Pånolligen
2017-09-13 @ 07:05:49

Fy vad jobbigt! Håll ut idag 💞 har har aldrig testat tidigare än på bim dagen de gånger jag varit gravid men då var det alltid ett ganska svagt streck, speciellt första gången med tvådagars på kvällen rd 12. Så det behöver inte synas idag på testet. Men det gör det kanske för de allra flesta, jag vet inte. Vill bara att det ska gå vägen denna gång för er 💜 kramar

Svar: Nu kör vi snart igen❤❤
Em

Matelan
2017-09-13 @ 10:13:01

Stor kram <3 Men tappa inte hoppet ännu även om det är svårt.

Svar:
Em

Anonym
2017-09-13 @ 10:27:27

Så jobbigt! Om jag såg rätt har du ett tvådagars embryo, så det är 13 dagar gammalt idag. Normalt räknar man ju med ca 14 dagar från ägglossning så det börjar ju vara de dagarna när det ska synas... Förstår stressen! :( Jag vet att det kanske inte hjälper men min egen erfarenhet är tyvärr att det alltid synats ca då embryot är 11 dagar gammalt, ett svagt streck som sedan blivit starkare. Jag brukar också testa med ägglossningsstickor, hos många ger de tidigare svar än gravtest. Ägglossningsstickan ska vara helt positiv om man är gravid, hos mig är den illröd innan det syns något alls på graviditetstestet så jag har alltid testat med dem först. Har dock hört att det inte funkar så hos precis alla. Hoppas allt skulle gå vägen!

Svar: Ja så är det väl. Men det var inte vår tur denns gång heller. Tack för tipset. Det ska jag köra på nästa gång❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0